200808 -

140808
Idag åkte jag upp till gbg och träffade Marie för att
kolla på Takida :) Dom var överbra live och där
inne träffade vi Nea och Mattila med bihang ;)
Men innan det svängde vi förbi scandinavium
en snabbis för att hälsa på Eric :) MEN till Takida
var ju förbandet inga mindre än Butterfly Imp!
Dom killarna tog ju stundenten nu iår på våran
skola och det är Garcias förra band ;D Tyvärr hann
jag inte träffa honom :/ Men efter Takida drog vi
till chez och tog en cider och mös lite bara.. Kanon!
Därefter åkte vi hem till Marie och jag somnade nog
så fort jag kommit innanför dörren! GÖTT!

150808
Jag vaknade före Marie men efter hon vaknat gick
jag och tog en dusch.. För skönt! Efter det så snacka
Vi med lisa och kom fram till att ha typ middag innan vi
drog ut :) Så vi åkte in till stan och träffade Sebbe och
fixade lite innan vi drog till Lisa. Där hemma fanns en
Sandra också =P Tyckte det var jätte skojj har inte träffat
dom under hela sommarn liksom ;D Underbart kul kväll!

160808
Vaknade och Drog hem till Anders där också Andreas och Jack var.
Vi skulle dra och bada med ja ingen ville ju bada när vi var framme
utom jack haha ;D Som inte fick bada för då skulle han
lukta blöt hund ju haha! Men sen drog vi tbx igen och
skulle kolla film och gjorde det hela kvällen typ men
var hemma hos marie en snabbis och hämtade lite
saker. Sen var det bara att söva typ ;D

170808
Vaknade och gjorde inte så mkt bara låg och slöa haha.
Senare drog jag in till stan för att träffa Duso. Vi käkade
på burger king, fikade och lekte i slottskogen haha :)
underbart kul var det. Har inte haft så skojj på väldigt
väldigt länge =D

180808
Vaknade i Mölndal och lite senare drog jag ner till
Kungsbacka för att åka med Mami hem. När
jag väntat på henne i typ 10 min frågar en av hennes
kollegor om jag vill vicka på fritids, ja varför inte?
Sen kom mami tillslut och vi drog hem ;D

190808
Vickade sedan så drog jag och Emil och käkade Thaimat.
Efter det träffade vi hans bror + flickvän, hans lillasyster och
deras kompis. Vi alla skulle på bio utom Lillsyrran. Vi drog
in till gbg och kollade på Mumien 3 som för övrigt SUGER!
Men det var trevligt sällskap och allt var asskoj ;D

200808
Vickade idag igen men sov typ 45 min inatt, WOHO!
Ska vicka imorn också  blev även skallad av en unge
idag, yeah!

Denna veckan har vart askul men det har även hänt massa
bad ;D Men som sagt Shit Happends, Deal with it!!


19 days - Happy birthday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback