310808

Igår skaffade jag mig en ny telefon.
Så om 6 dagar har jag 3. Inget mera Comviq
Men fortfarande sms kingen ;D
 Den ser ut så här;


Sedan var jag, mamma johanna och robin i ullared. Där hittades det
fynd höhö. Efter det drog vi till familjen björneröd som hade kräftskiva.
Där Befann sig; Jag, mamma, johanna, per, felicia, pontus, Chatarina,
Marit, Paulina, Gabrielle, Anders, Thomas och susanne. När vi hade börjat
käka kom Angelica som jag ringde dit och det slutade med att hon hängde
med mig till gbg. Rolig och ja åter rolig histora HAHA:

Vi åker till gbg. Tappar bort Angelicas plånbok i bilen? Eller liknande.
Den är borta iaf. Vi går och möter chrisitan och dom. Kommer dock inte
in eftersom vi inte har ngt legg. Så vi drar på en privat fest där alla
killarna var överkåta? Och vi skulle helt plötsligt få stryk och jag det
hände en jävla massa. Men sen tillslut så Går vi där ifrån och På håll-platsen
möter vi min kusin =D Askul att träffa honom av alla personer =D
Vi drar till donken och käkar och när vi går därifrån så glömmer jag min påse
där. Vilket jag kommer på när vi åkt spårvagn till angered, hoppat på en buss
och gått av vid hållplatsen. LOL då fick jag ringa eniro för att kolla så att påsen
var kvar vilket den var. Sen somnade vi hos Philip.. Vi vaknade imorse och kunde
inte somna om så vi drog till donken för att hämta min påse sen så skaffade vi
oss tåg biljetter hem. Men det var ju lite strul där emellan så vi gick runt i stan
barfota och folk glodde haha. En tant sa att vi skulle akta så inte vi fick vårtor.
- Amen det är inte så lätt du vet.
Men gatorna är ju alldeles skitiga, det är loskor och sånt usch!
- Jo men våra skoj blev stulna igår :O
VA?!
- Aa så är det med dagens samhälle..
Tänk då att det är vi som är samhället.

Ja du lilla damen det ska vi tänka på! Senare gick vi på tåget 40 min
innan det avgick och efter ett tag kommer det 3 italienare som sätter
sig i tågsätet bredvid. Dom snackade vi med under resan och nu
kan man säga "Vill du festa med oss?" på Italienska. Dom hade det
bra roligt under den trippen kan jag ju säga iaf :)

Det var dagen. Träffade Philblad lite innan med ;D

Love Hysk!

Kommentarer
Postat av: savanah

är den mobilen bra?

Postat av: hyskan

JAjjumen ;D

2008-10-01 @ 18:28:01
URL: http://hyskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback