190908

Idag har jag och madde vart på AP.
Kanske ska börja sälja aloe vera nämligen
det verkar iaf vara en spännande marknad :)
Sedan när vi gick mot centralen så pekar
madde mot stads opera och frågar "har
du sett att dom byggt den?" och jag "bah
vad står det? eeeeh stads opera [åpera]."

Och madde fick värsta skratt anfallet och
inte nog med det går vi över övergångsstället
till centralen och då när det är rött fastnar vi på
mitten och då ser jag en tant som ska gå över
och säger "nej tant!" och madde upprepar börjar
asflabba och vänder sig om och tanten glor på
oss typ... Haha sen fick jag inte loss mitt spott heller
men det är en annan historia =D.

Du, du, du, du får mig så jävla glad!
Jag vet inte varför men allt känns
så himla bra, nu nu nu nu nu! =)!
i long for you until you come home!

/Love hysk.

None
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback