240908

För ett tag sen drömde jag om en kompis till mig.
Drömen utspelar sig i Veddiges idrottshall:

Du kommer in igenom entredörren med två poliser
och din blick riktas emot mig. "Du säger Angelica,
kan jag få snacka med dig?"
Jag vänder bara bort
min blick för jag klarar inte av att kolla på dig eftersom
det du gjorde anser jag vara fel. Då blir du irriterad och
säger "Ja men om du ska vara sån så skit i det då okey?"
(Det låter exakt som du gör i verkligheten och allt
känns så jävla verkligt!)
Du vänder dig om och går ut med poliserna. Med du
är irriterad och smäller igen dörren så att glaset går sönder.
Jag ångrar mig och går ut för att se om du är kvar, jag har
sånt starkt behov av att prata med dig eftersom det var så
längesen. När jag kommer ut så ser jag dig i en rektangel.
Hörnen består av 4 beväpnade poliser som riktar sitt vapen
emot dig. Jag går in i rektangeln och frågar;
"Varför gjorde du det för?"
"-Varför är du sådan?"
"Jag vill bara veta?"
"-Angelica, vissa saker måste man göra vare sig man väljer det
själv eller inte och detta var en grej jag var tvungen att göra."


Efter det vaknar jag av min väckarklocka. Sedan pratade jag med
min terapueft om det här eftersom jag fick sådant behov av att
snacka med min vän. Jag har inte velat innan eftersom jag
ansett att det han gjorde var fel, men i drömmen var det som
att han försökte säga mig ngt. Så min treapueft sa att det är
svårt att tolka drömmar men det låter som att min vän ville ha tag i mig
eller få förklara sig. Efter det har jag försökt få tag på vart han sitter.
Men ingen av våra gemensamma kompisar vet.

Idag när jag kommer hem från skolan och loggar in på msn
dyker hans ruta upp.  Där står det;

skickat 2008-09-24 14:44:
hejsan hur är det // *
skickat 2008-09-24 14:45:
det är *'s bror som skriver snakkar med * i telefon * sitter inne igen
skickat 2008-09-24 14:45:
på borås

Jag blev helt ställd. Detta måste väl vara telepati eller?
Eftersom jag just nu försöker hitta honom och han ber
sin bror säga vart han är till mig på msn och jag har
inte pratat med honom sen juli då han åkte in.
Min dröm betydde alltså att han ville ha tag på mig?
Jag är helt förvirrad men ringde iaf polisen innan
och dom bad mig ringa borås häkte för att kolla om
personen får ta emot samtal eller besök.
Hoppas bara det går bra nu. Jag saknar dig.

Love Hysk


Lyssna på denna;
http://www.youtube.com/watch?v=bV0ILsFnAM4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback