250908

OMG, idag var det hälsomässa i angered.
Vilket innebar att vi stod och masserade och
mejkade folk som ville ha :) Det var skojj och sen
helt plötsligt står det 5 brandmän framför oss
och vill bli masserade och man måste ju ställa
upp, hehe ;D Han jag masserade tyckte det
var bra iaf det var ju bra cred det ;D

Men god, det var skojj iaf :) Fick fyllt i ett kort
där det står hur många man gett massage till
så nu har jag bara 16 kunder kvar haha =)
Imorn kommer Eddie hem från norge ;D
Sen ska vi ut och fira madde och på lördag
ska vi hem till emma =)

För bra verkar denna helgen bli ochdet
där med min polare fick reda på att
jag måste kontakta hans bror för att
han ska kunna ansöka om att jag ska
få ha kontakt med honom! Men det löser sig
det känns bättre nu iaf :)

LOVE LOVE Hyskan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback