280908

skickat 2008-09-27 12:40:
Det är * som måste göra ansökan, och då måste han skriva in,
namn och personnr och adress på den som står på din hemtelefon

skickat 2008-09-27 12:40:
och han sgäer att han saknar dig jätte mkt osså

Good, då vet jag iaf att du lever  =)

Jag har haft en jätte trevlig helg firade madde i fredags
och inflyttningsfest hos Emma i lördags!
väldigt skojjigt :) En grej var väldigt knepig
haha ;D

I fredags när jag gick ifrån trädgårn' mot korsvägen kommer
en polisbil upp bredvid mig och dom säger:
Vart är du påväg?
-Korsvägen..?
Okej, men du går åt fel håll.
-Okej.
Varför har du inga skor på dig?
-Jag har ont i fötterna och jag har dom i handen (viftar med skorna)
Då stannar bilen och den ena polisen kommer ut och säger:
Du vet att det är farligt för dig att gå själv här va?
-Du, jag har ett par klackskor i handen vet du hur ont det gör att få dom i pannan eller?
Nej men hoppa in i bilen så kan vi köra dig till korsvägen.
-Nej
Jo följ med här nu
-NEJ
Men dom tvingar in mig i polisbilen och där bak sitter det en annan tjej och jag säger;
-Har dom plockat upp dig också eller?
Nej jag är praktikant, svarar hon då HAHA
-Aa asså jag skulle kunnat gå själv egentligen men dom två puckona där fram
fattar ju inte det.
Vi hör vad du säger..
-BRA då kanske ni kan ta åt er då.

Angelica lindfors, du skulle vart med haha =D

Love Hysk.

Kommentarer
Postat av: Claes

Vilka jävla konstiga kvällar du alltid har

2008-09-28 @ 22:47:11
Postat av: hyskan

Klart ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback